برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه سبدگردان مهرگان

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه سبدگردان مهرگان

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت سبدگردان مهرگان (سهامی خاص)  روز یکشنبه مورخ 06/03/1403 در محل این شرکت با حضور ۱۰۰ درصدی سهامداران و یا نمایندگان قانونی آن‌ها برگزار شد. در این جلسه اعضای هیات مدیره، نماینده سازمان بورس

.و اوراق بهادار و نماینده موسسه حسابرسی دش حضور داشتند

در مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام سبدگردان مهرگان، ابتدا استماع گزارش فعالیت هیات مدیره برای سال مالی منتهی به 29/12/1402در دستور کار قرار گرفت و سپس گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل برای سال مالی مذکور ارایه شد. در این جلسه همچنین در خصوص صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 29/12/1402و به علاوه تقسیم سود تصمیم‌گیری شد.

تعیین بازرس قانونی و حسابرس مستقل برای سال مالی منتهی به 30/12/1403و تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای انتشار آگهی‌های شرکت جزو مواردی محسوب می‌شود که مجمع در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری کرد.

 صورت‌های مالی شامل صورت وضعیت مالی، صورت سود و زیان، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان‌های نقدی مربوط به سال مالی منتهی به 29 /12/ 1402 مورد تصویب قرار گرفت همچنین با رعایت ماده ۴۸ اساسنامه و در اجرای ماده ۱۴۷ اصلاحی قانون تجارت؛ بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل و حسابرس مستقل به ترتیب موسسه حسابرسی دش و همکاران با شناسه ملی ۱۰۱۰۰۱۷۱۲۷۱  و موسسه حسابرسی حافظ گام با شناسه ملی ۱۰۱۰۰۴۸۴۰۳۵ برای سال مالی منتهی به 30/12/1403 انتخاب شدند.

مجمع با اتفاق آرا با اختصاص ۳۶ ریال به ازای هر سهم به عنوان سود نقدی قابل تقسیم به هر یک از سهامداران موافقت کرد.روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر‌الانتشار برای درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.در این جلسه همچنین کلیه معاملات مشمول ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت مورد تصویب و تنفیذ قرار گرفت.

رعایت کامل مفاد قانون تجارت و اساسنامه شرکت و همچنین ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های سازمان بورس و اوراق بهادار به علاوه تصویب مبلغ ۵ میلیارد ریال برای سال ۱۴۰۳ جهت وظایف و مسوولیت‌های اجتماعی توسط شرکت جزو تکالیف مجمع سبدگردان مهرگان بود.

پیام بگذارید